مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-27حوادث

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی


رییس پلیس فتای استان اصفهان درخصوص افزایش شیوه کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد و گفت: در زمان ثبت نام دانش آموزان در کلاس های خصوصی آنلاین مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیلی مدارس، والدین نگران افت تحصیلی فرزندان خود هستند و برای جبران این افت به دنبال کلاس های خصوصی هستند که بتواند عقب افتادگی دانش آموزان خود را جبران کنند.

وی افزود: متأسفانه بخشی از تبلیغات کلاس های آنلاین خصوصی از سوی مجرمان سایبری بوده و هدف آنها سوءاستفاده مالی و اخاذی از شهروندان است.

این مقام انتظامی گفت: در زمان ثبت نام فرزندان در کلاس های تخصصی آنلاین، کلاهبردار از کاربران می خواهد که مبالغ ناچیزی را به عنوان پیش ثبت نام واریز کنند، سپس با هدایت کاربران به صفحات و درگاه های جعلی اطلاعات حساب بانکی کاربران را سرقت و حساب آنان را خالی می کنند.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: جمع آوری اطلاعات خانواده و دانش آموز را از دیگر موارد مجرمانه برشمرد که به دنبال آن شاهد اخاذی از خانواده یا دانش آموز هستیم.

رییس پلیس فتای استان اصفهان توصیه کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا به نحوی باعث افت تحصیلی برخی از دانش آموزان شده است، خانواده ها می توانند علاوه بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی با استفاده از روش های مختلف مانند کتاب ها و نرم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد کلاس های خصوصی مجازی