مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:102021-11-27سياسي

400 هزار کارگر ساختمانی کشور بیمه ندارند/ هپکو نیازمند حمایت مسوولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی بابایی بعد از ظهر امروز در جلسه فراکسیون کارگری مجلس با تشکل های کارگری استان مرکزی در اراک اظهار کرد: موضوع کارگری از اهمیت ویژه ای برای همگان برخوردار است چراکه کارگران بال های پرواز توسعه و پیشرفت اقتصاد هستند و حضورمان در جلسات کارگری گواهی بر این ادعا و دولت نیز به این موضوع اعتقاد دارد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شرکت های صنعتی از جمله هپکو افزود: فراکسیون کارگری مجلس در کنار کارگران است و از استاندار مرکزی می خواهیم مشکلاتی را که برای هپکو و کارگران آن پیش آمده را پیگیری کند.

رییس فراکسیون کارگری سه جانبه، مسائل و مشکلات پیگیری می شود.

بابایی ادامه داد: تورم در کشور به علت مشکلات پیش امده بالاست و هم اکنون حقوق 4 یا 5 میلیونی هم کفاف امورات زندگی را نمی دهد.

 وی مسائل هپکو را خط قرمز نظام و مجلس دانست و بیان داشت: همه باید دست به دست هم داده مشکلات کارگری را برطرف کنیم، واحدهای مشکل دار از جمله هپکو نیازمند حمایت مسوولان هستند و مسوولان نباید تا رفع کامل مشکلات لحظه ای دست از تلاش بردارند.

رییس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه همه بنگاه های اقتصادی مشکل دار نیازمند حمایت هستند، گفت: مشکلات واحدها اگر به موقع رسیدگی نشود، مشکلات دیگری را همچون بیکاری کارگران به دنبال دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار کارگر ساختمانی کشور بیمه ندارند/ هپکو نیازمند حمایت مسوولان

400 هزار کارگر ساختمانی کشور بیمه ندارند/ هپکو نیازمند حمایت مسوولان