مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-27سياسي

400 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند


رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 400 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند که در مقصر این مسئله مجلس است چراکه باید قانونی در راستای حمایت از کارگران ساختمانی تصویب کند.

- علی بابایی کارنامی روز شنبه 6 آذر در جلسه هیئت رییسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی اظهار کرد: همه بر اهمیت موضوع کارگری تاکید دارند و حضور ما در اراک نیز بر دغدغه مند بودن فراکسیون کارگری تاکید دارد.

همین جلسات نمادی از توجه به حقوق شهروندی است و ما اعتقاد داریم که کارگران دو بال پرواز توسعه اقتصاد کشور هستند و دولت نیز بر همین موضوع معتقد است.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با افتخار در این شهر حاضرشدیم تا بگوییم ما در کنار کارگران هستیم، از استاندار می خواهیم مشکلات شرکت های این شهر از جمله شرکت هپکو را حل کند و پیگیری این مسائل را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی، مجلس شورای اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم کرده اند که در کنار یکدیگر مسائل و مشلات را پیگیری کنند، نمی شود با حقوق 4 یا 5 میلیونی با این تورم زندگی کرد و ما این مسائل را درک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند

400 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند