مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-27سياسي

روایت زندگی عماد مغنیه به چاپ پنجم رسید


چاپ پنجم «فرمانده در سایه»؛ روایتی مستند از زندگی شهید حزب الله لبنان، عماد مغنیه به کوشش وحید خضاب، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ پنجم فرمانده در سایه ؛ روایتی شهید کاظمی منتشر شد.

اگر با نگاهی منصفانه و دقیق به تاریخ مقاومت اسلامی معاصر نگاه کنیم و بخواهیم اثرگذارترین فرمانده مقاومت را (مجموعا از همه جهات) انتخاب کنیم، طبیعتا درست ترین گزینه، شهید عماد مغنیه (حاج رضوان) خواهد بود، کسی که ابعاد مختلف زندگانی جهادی او به قدری عمیق، اثربخش، تعیین کننده و مملو از نبوغ بوده که حقیقتا انسان گاهی گمان می کند با افسانه روبروست، افسانه ای حقیقی و حقیقتی اسطوره ای.

با تمام اینها، انتظار می رفت که تا کنون دست کم صدها جلد کتاب درباره این مرد بزرگ به بازار آمده باشد؛ اما نگاهی به آثار تولید شده درباره حاج رضوان ما را با این حقیقت حیرت انگیز مواجه می کند که تا کنون درباره او (چه در کل جهان عرب و چه در ایران) تعداد بسیار معدودی کتاب تولید شده است.

  این کتاب قطعا بهترین کتاب ، یا اثر ایده آل درباره حاج رضوان نیست و شخصیت والای او و گستره باورنکردنی فعالیت های جهادی اش چنان است که اگر سال های سال هم درباره آن نوشته شود (و کسانی که حاج رضوان را می شناختند، خاطراتشان از او و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی عماد مغنیه به چاپ پنجم رسید

روایت زندگی عماد مغنیه به چاپ پنجم رسید