مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-27سياسي

نیروهای مسلح ما روحیه شهادت طلبی را به رخ جهانیان می کشند


امام جمعه نوشهر، شهادت طلبی را ویژگی برجسته نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروهای مسلح ما این روحیه را به رخ جهانیان می کشند.

- ، حجت الاسلام محمود مشایخ بعدازظهر شنبه در مراسمی به مناسبت روز نیروی دریایی ضمن گرامیداشت اول آذر ماه آغاز هفته بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این دو روز را بسیار مهم و سرنوشت ساز برای کشور دانست و ادامه داد: هفتم آذر یادآور عملیات مروارید است و دریادلانی که در سال 1359 یعنی 67 روز پس از آغاز جنگ آبروی کشور را خریدند، آن روز از این مملکت دفاع کردند و امنیت ما را با جان و خون خودشان حفظ کردند.

وی گفت: جانفشانی و ایثارگری در همه نیروهای مسلح وجود دارد اما در نیروهای مسلح کشور ما علاوه بر این ویژگی، یک ویژگی خاصی وجود دارد و آن سلاح، عقیده و ایمان است.

حجت الاسلام مشایخ گفت: نیروهای مسلح دنیا اگر امکانات خودشان را به رخ دنیا می کشند نیروی مسلح ما روحیه شهادت طلبی خودشان را به رخ دنیا می کشند.

امام جمعه نوشهر یادآور شد: روحیه شهادت طلبی برای نجات، دفاع، حفظ ناموس و حفظ امنیت مملکت در بین نیروهای مسلح وجود دارد زیرا نیروهای مسلح سیستم دفاعی بدن جامعه و کشور است و بدنی می تواند در مقابل دشمن و ویروس بایستد که قدرت دفاعی یعنی ارتش و نیروهای مسلح آن قوی باشد و هرچه آماده و قوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ما روحیه شهادت طلبی را به رخ جهانیان می کشند

نیروهای مسلح ما روحیه شهادت طلبی را به رخ جهانیان می کشند