مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-27ورزشي

مماشات در حق استقلال و ایجاد یک معضل تکراری!


بلیبشوی اخیر به وجود آمده در خصوص ممنوعیت یا مجاز بودن استفاده از بازیکنان خارجی استقلال یک دلیل مشخص دارد؛ سهل انگاری و کدخدامنشی دست اندرکاران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ ساعاتی قبل از دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان بود که خبری در رابطه با ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی این تیم (رودی ژستد- کوین یامگا) توسط سازمان لیگ اعلام شد.

مجیدی که این دو بازیکن خارجی را در ترکیب تیمش قرار داده بود مجبور شد آنها را از لیست خارج کند و در نهایت مقابل میزبان سیرجانی خود به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

البته بعد از بازی فرهاد مجیدی اعلام کرد این خبر حدود ساعت 12 به او رسیده؛ نه دقایقی قبل از مسابقه.

سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه ها برای استفاده از بازیکنان خارجی خود باید ضمانت نامه بانکی ارائه دهند و این تصمیم را در راستای کاهش احتمال شکایت بازیکنان خارجی پس از خروج از ایران و پرونده سازی علیه فوتبال ملی عنوان کرده است.

به درستی یا نادرستی این تصمیم کاری نداریم اما اگر تصمیمی (با هر ادله و توجیهی) اتخاذ شده این همه تبصره و احکام موقت برای چیست؟ سازمان لیگ پس از اعتراض مجیدی به دیر اعلام شدن این ممنوعیت، عنوان کرد که در نامه ای محرمانه (!)، خطاب به باشگاه استقلال لزوم ارائه ضمانت نامه بانکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مماشات در حق استقلال و ایجاد یک معضل تکراری!

مماشات در حق استقلال و ایجاد یک معضل تکراری!