مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-27بين الملل

ادامه یورش توپخانه ای ترکیه به حومه الرقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از حمله توپخانه ای نیرو های ترکیه و گروه های مسلح وابسته به آنکارا طی ساعات گذشته، - خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای نیرو های ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن به حومع الرقه برای دومین روز متوالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از حمله توپخانه ای نیرو های ترکیه و گروه های مسلح وابسته به آنکارا طی ساعات گذشته، به اطراف شهرک عین عیسی واقع در حومه شمالی الرقه خبر داد.

منابع محلی در گفتگو با سانا تصریح کرد: نیرو های ترکیه و گروه های مسلح وابسته به آنکارا، طی ساعات گذشته روستا های معلک و صیدا را که در مجاورت جاده بین المللی M 4 در حوالی شهر عین عیسی قرار دارند، با توپخانه سنگین هدف قرار دادند.

این حمله به خسارت به اموال عمومی و خصوصی و اراضی کشاورزی منجر شد.

این در حالی است که روز جمعه (دیروز، 26 نوامبر) نیز نیرو های ترکیه و گروه های مسلح وفادار به آن ها، اطراف بزرگراه بین المللی M 4 و روستای هوشان از توابع شهرک عین عیسی در حومه شمالی الرقه را با راکت هدف قرار دارند و به اراضی کشاورزی خسارت وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه یورش توپخانه ای ترکیه به حومه الرقه

ادامه یورش توپخانه ای ترکیه به حومه الرقه