مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-27سياسي

تصمیم انگلیس علیه حماس هیچ ارزشی ندارد/ تقدیر از حمایت های ایران از مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد تصمیم اخیر مجلس عوام انگلیس مبنی بر تروریستی خواندن حماس، - سخنگوی جنبش حماس در واکنش به تصمیم خصمانه انگلیس علیه این جنبش تأکید کرد ملت و مقاومت فلسطین صاحبان واقعی سرزمین و دارای مشروعیت هستند که از حقوق خود دفاع و به خاطر آن مبارزه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد تصمیم اخیر مجلس عوام انگلیس مبنی بر تروریستی خواندن حماس، فاجعه جدیدی است که نشانه های آن را دولت انگلیس علیه حقوق ملت فلسطین ترسیم کرده و بیانگر دشمنی قدیمی و جدید با فلسطین و ملت آن از طریق حمایت انگلیس از اشغالگران صهیونیست و سرپوش گذاشتن بر جنایات آنهاست.

القانوع تصریح کرد دولت انگلیس، دشمن واقعی ملت هایی است که خواهان رهایی و آزادی هستند به ویژه ملت هایی که خواهان رهایی از چنگال اشغالگری و ظلم صهیونیستی هستند، این دشمنی آشکار انگلیس با ملت فلسطین نمی تواند به اشغالگران صهیونیست، امنیت و مشروعیت در سرزمین ملت فلسطین اعطا کند.

وی خاطرنشان کرد ملت و مقاومت فلسطین صاحبان واقعی سرزمین و دارای مشروعیت هستند که از حقوق خود دفاع و به خاطر آن مبارزه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم انگلیس علیه حماس هیچ ارزشی ندارد/ تقدیر از حمایت های ایران از مقاومت

تصمیم انگلیس علیه حماس هیچ ارزشی ندارد/ تقدیر از حمایت های ایران از مقاومت