مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-27فرهنگي

تئاتر بیشترین آسیب را از کرونا دید


مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تئاتر و نمایش از میان رشته های مختلف فرهنگی و هنری بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دید.

- قادر آشنا در نشست خبری سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی که شنبه، 6 آذر، در دفتر امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: علت این موضوع این است که نمایش همراه با برخی دیگر از گروه های هنری در گروه های سوم و چهارم دسته بندی مشاغل قرار گرفت و به همین دلیل صاحبان این هنرها در شرایط نارنجی و قرمز نمی توانستند فعالیت کنند.

وی ادامه داد: نهایتا با تلاش های انجام شده و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالن های سینما و تئاتر در دسته بندی مشاغل از گروه سه به گروه 2 تغییر پیدا کرد و از همیندرو امکان فعالیت آن در شرایط نارنجی مهیا شد.

با این حال همواره این نگرانی در میان اهالی تئاتر وجود داشت که چگونه با توجه به شیوع بیماری در سالن ها اجرا کنند و استقبال مردم از اجرای نمایش ها چگونه خواهد بود.

در مجموع نگرانی از این موضوعات آسیب زیادی به هنرمندان وارد کرد.

آشنا با اشاره به تهیه لیست گروه های تئاتری آسیب دیده از کرونا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با این حال این مصیبت ادامه پیدا کرد و تلاش شد در حد مقدوراتی که در وزارت فرهنگ و ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر بیشترین آسیب را از کرونا دید

تئاتر بیشترین آسیب را از کرونا دید