مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-27اقتصادي

افزایش 2.5 برابری قیمت روغن قنادی / مصرف آرد یارانه ای نانوایی ها برای شیرنی پزی


رییس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با اشاره به مشکل تامین روغن مخصوص قنادی گفت: قیمت این نوع روغن از 180 هزار به حدود 400 هزار تومان در بازار آزاد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی بهره مند امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته به دلیل مواجه با شیوع ویروس کرونا صنف قنادان و شیرینی فروشان با مشکلات بسیاری مواجه شدند و برخی از این مشکلات هنوز هم وجود دارد.

  وی در مورد تاثیر حذف ارز 4200 تومانی بر صنف قنادان،  اظهار داشت: بالغ بر 160 مواد اولیه در قنادی کاربرد دارد که حدود 70 درصد آن ارتباط مستقیم با واردات دارد.

رییس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با اشاره به مشکلات تامین مواد اولیه تولید افزود: سال 99 در مقطعی از زمان یکی از مشکلات اساسی صنف قنادان تامین مخصوص قنادی بود که پس از مدتی این مشکل حل شد.

  وی افزود: متاسفانه مشکل تامین روغن مخصوص قنادی از دو هفته گذشته دوباره آغاز شده است و تهیه روغن برای همکاران ما به دغدغه تبدیل شده و عرضه این روغن به بازار کم شده است.

  * روغن مخصوص قنادی کمیاب و گران شد بهره مند اظهار داشت: هر حلب روغن 10 کیلویی مخصوص قنادان تا دو هفته قبل به قیمت 180 هزار تومان عرضه می شد اما اکنون با کمیاب شدن این نوع روغن فعالان صنف ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری قیمت روغن قنادی / مصرف آرد یارانه ای نانوایی ها برای شیرنی پزی

افزایش 2.5 برابری قیمت روغن قنادی / مصرف آرد یارانه ای نانوایی ها برای شیرنی پزی