مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-27اقتصادي

دردسرهای توسعه شهر و تجاوز به حریم مراکز آلاینده


شهردار محمد شهر با اشاره به اینکه تجاوز به حریم مراکز آلاینده در پی توسعه شهر به وجود آمده است، گفت: یکی از این مسائل حواشی یک گاوداری در محمد شهر است که به شرط تامین نظر مالک گاوداری جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، توسعه شهر محمد شهر و تجاوز به حریم یک گاوداری مجوزدار  با قدمتی بیش از 40 سال ،حاشیه ساز شده و  سال هاست مردم به این در و آن در می زنند تا این گاوداری جمع آوری شود.

مالک  جمع آوری گاوداری را به تامین  شرطش منوط کرده است.

   تصور اینکه در وسط شهر با ظاهر آراسته، موقع رد شدن از خیابان با بوی ناشی از فضولات حیوانی و یا حجمی از فضولات بر زمین ریخته مواجه شوی، کمی عجیب است.

حال آنکه در خیابانی ساکن باشی که یک گاوداری عظیم همسایه ات باشد! یک واحد گاوداری مجوز دار  که مورد تایید جهاد کشاورزی است و فعالیت قانونی دارد،  حالا پس از 40 سال در خیابان  اندیشه بلوار گلستانک محمد شهر  قرار گرفته و دردسرهایی را برای شهروندان ایجاد کرده است که  به وجود آن در مرکز شهر اعتراض دارند و بارها از شهرداری و مراجع ذیربط جمع آوری آن را درخواست کرده اند.

  شهروندان مدعی هستند که سال هاست  اجرای طرح خیابان 24 متری به خاطر این گاوداری معوق مانده و مسوولان  از 12 سال پیش وعده  جمع آوری این گاوداری را داده اند اما هنوز هم خبری از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای توسعه شهر و تجاوز به حریم مراکز آلاینده

دردسرهای توسعه شهر و تجاوز به حریم مراکز آلاینده