مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-27بين الملل

جهش کرونا در جهان و نگرانی روزنامه ها


طرح غول آسای شرکت نفتی فرانسوی و آسیب هایش به محیط زیست، دنیای پناهجویان و آوارگان فاجعه مانش، جهش کرونای افریقای جنوبی در جهان و نگرانی دانشمندان و جنگ با سیارکی که به زمین راه پیدا کرده است، - از مهم ترین عناوین روزنامه های امروز جهان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین عناوین روزنامه های جهان، شنبه - ششم آذر ماه - به روایت آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت را در زیر بخوانید: غول نفتی در اوگاندا لوموند، روزنامه فرانسوی نوشت: در اوگانادا شرکت نفتی توتال، سکوت و ترس را حاکم کرده است.

در این کشور کوچک و سبز، طرح غول آسای این شرکت نفتی فرانسوی آسیب های غریبی به محیط زیست و اجتماع آن می زند.

جدای از آن، فرانسه در ستیز با انگلیس در صید ماهی دریای میان آن دو است و اکنون هم فاجعه ای است که قایق کوچک غرق شده در مانش به بار آورده است.

سی و یک قربانی قایق در هم شکسته در گذر مرگبار از فرانسه به انگلیس و جهان به سبب همه گیری گونه تازه کرونا، آمده از آفریقای جنوبی، درها را به تقریب می بندد.

نخست به بلژیک آمد.

فاجعه مانش لوفیگارو هم در فرانسه، با عکسی از یک لنگه کفش کتانی بر روی شن های ساحل انگلیس در دریای مانش و دورتر از آن، تکه های لباس و کوله و قایق، از دردانگیزترین فاجعه، از دنیای پناهجویان و آوارگان خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کرونا در جهان و نگرانی روزنامه ها

جهش کرونا در جهان و نگرانی روزنامه ها