مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-27فرهنگي

خدمتی که به ضرر شرکت پست تمام شد/ما را مقابل فرهنگیان قرار ندهید


مدیرعامل شرکت پُست از نبود هیچ قراردادی با خانه کتاب و درعین حال خدمت رسانی به این مجموعه فرهنگی گلایه کرد و گفت: مسئولان نظارتی ما را در این رابطه بازخواست می کنند.

- ، برنامه رادیویی تقاطع فرهنگ صبح امروز شنبه 6 آذر در گفتگو با رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت پست ایران از آنتن رادیوگفتگو پخش شد.

سبحانی فر در ابتدای این برنامه با اشاره به حضور شرکت پُست در نمایشگاه مجازی کتاب در سال گذشته گفت: در ابتدا از رادیو گفت وگو سپاسگزارم که در این شرایط فرصتی را در اختیار شرکت ملی پُست قرار داد تا اتفاقات این چند روز به صورت یک طرفه برای مردم روایت نشود.

در سال گذشته شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بودیم؛ ما در هیچ کجای دنیا نمی بینیم که نمایشگاه کتاب همزمان با فروش کتاب باشد؛ با این حال در یک بازه زمانی 10 روزه، حدود یک میلیون و 250 هزار جلد کتاب به 850 هزار آدرس ارسال شد.

وی افزود: همکارانم در شرکت پُست در شرایطی بسیار سخت کار کردند و بیش از 2 میلیارد تومان نیز هزینه کردیم تا کتاب های فروخته شده به دست خریداران رهسپار شود؛ این پول را شرکت پست هزینه کرد؛ چراکه دغدغه فرهنگی داشت.

مدیرعامل شرکت پست، خطاب به ناشران و علاقه مندان کتاب گفت: کتاب خوان ها و ناشران باید بداند شرکت ملی پُست از بودجه دولت استفاده نمی کند و یک شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمتی که به ضرر شرکت پست تمام شد/ما را مقابل فرهنگیان قرار ندهید

خدمتی که به ضرر شرکت پست تمام شد/ما را مقابل فرهنگیان قرار ندهید