مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-27سياسي

رصد جدی وضعیت انبارهای اموال تملیکی در خراسان جنوبی


موضوع رسیدگی به وضعیت کالاهای توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیکی بنا بر دستور رییس سازمان قوه قضاییه کشور به جد در استان رصد می شود.

- حجت الاسلام علی نسایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در ارتباط با دستور رییس قوه قضاییه کشور مبنی بر ساماندهی به وضعیت انبار اموال تملیکی و درخواست از مسؤولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور ظرف دو ماه آینده جهت صیانت از حقوق عامه در این خصوص اظهارداشت: ماندن این کالاها در انبارها به ضرر مردم و کشور است.

وی با بیان اینکه این موضوع به جد در استان رصد می شود، تصریح کرد: براساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان 9 میلیارد تومان از این اموال فروخته شده و 12 میلیارد تومان باقی مانده است.

دادستان بیرجند گفت: کالاهای قاچاقی که در انبار اموال تملیکی باقی مانده باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

افزایش 10 درصدی پرونده های قاچاق ثبت شده در سازمان اموال تملیکی استان محمدحسین شیخ زاده، رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی نیز در ادامه این گفت وگو ضمن مساعد دانستن اوضاع استان اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 162 پرونده قاچاق با افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد جدی وضعیت انبارهای اموال تملیکی در خراسان جنوبی

رصد جدی وضعیت انبارهای اموال تملیکی در خراسان جنوبی