مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-27سياسي

اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد هستند/حاج قاسم دو کشور را نجات داد


مسئول ستاد تخصصی راهیان نور با بیان اینکه امروز اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد هستند، گفت: هرکسی روحیه انقلابی دارد، بسیجی است.

- ، امیر غلامحسین دربندی ظهر شنبه در دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در شهرستان سوادکوه، با اشاره به مناسبت های این هفته، امروز را همزمان با طولانی ترین بمباران هوایی دشمن در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : در چنین روزی نیروی هوایی دشمن یک ساعت و 45 دقیقه شهر اندیمشک را بمباران کرد و 400 نفر شهید و 800 نفر جانباز شدند و در این میان، بسیاری از کودکان و زنان به شهادت رسیده و جانباز شدند و این بیانگر بی رحمی دشمن و این خاصیت و شیوه استکبار است.

مسئول ستاد تخصصی راهیان نور کشور با بیان اینکه در دفاع مقدس نه با عراق بلکه با کل استکبار جنگیدیم، با اشاره به سخنان امام راحل گفت: در این دفاع مقدس، ملت مظلوم ما نشان داد که می توان در برابر دنیای استکبار ایستاد و این یک نبرد دائمی و جنگ حق علیه باطل است.

مسئول سابق بهداری ارتش با عنوان اینکه امروز خط مقدم نبرد، اصحاب رسانه هستند، خاطر نشان کرد: این اصحاب رسانه بودند که جلوه های زیبای دفاع مقدس و مدافعان حرم را به تصویر کشیدند و اکنون سلاح، دوربین و قلم خبرنگاران است و اصحاب رسانه حیله های دشمن را به چشم می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد هستند/حاج قاسم دو کشور را نجات داد

اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد هستند/حاج قاسم دو کشور را نجات داد