مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-27حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در گلوگاه


فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از انهدام باند 4 نفره فروش سلاح و مهمات و کشف 6 قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: این افراد از قاچاقچیان باندی سلاح و مهمات در استان های گلستان و کرمانشاه و مازندران بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از شهرستان ساری، محمود کلوانی پیش از ظهر امروز  از انهدام باند 4 نفره فروش سلاح و مهمات و کشف 6 قبضه سلاح جنگی خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان واستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این افراد از قاچاقچیان باندی سلاح و مهمات در استان های گلستان و کرمانشاه و مازندران بودند، گفت: ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی موفق شدند، سرکرده قاچاقچیان سلاح و مهمات به همراه همدستانش را که در حال معامله خرید و فروش سلاح جنگی و شکاری و موادمخدر بودند را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه در این عملیات 6 قبضه سلاح جنگی و شکاری، پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دو دستگاه خودروی سواری کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در گلوگاه

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در گلوگاه