مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-27حوادث

دستگیری 6 سوداگر مرگ با 423 گرم انواع موادمخدر در زنجان


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: طی چند عملیات مختلف 6 خرده فروش موادمخدر با 423 گرم انواع موادمخدر در شهرستان زنجان دستگیر شدند.

- سرهنگ داوود مرسلی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان پرخطر، ماموران انتظامی شهرستان زنجان این طرح در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس با هماهنگی قضایی در چند عملیات جداگانه 6 خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنان 423 گرم انواع موادمخدر را کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد.

این مسئول تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر، در راستای پاسخ گویی به مطالبات مردمی مبنی بر تجمع و ایجاد مزاحمت جوانان در محل کسب ماموران کلانتری 12 سبزه میدان ضمن حضور در محل های مذکور مبادرت به پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: این طرح ها کماکان ادامه خواهد داشت و کسب رضایت شهروندان از انتظارات و اهداف ناجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 سوداگر مرگ با 423 گرم انواع موادمخدر در زنجان

دستگیری 6 سوداگر مرگ با 423 گرم انواع موادمخدر در زنجان