مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-27اقتصادي

اختصاص بیش از 100 هکتار اراضی شهرهای شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 100 هکتار از اراضی 6 شهر زاهدان، زابل، سراوان، میرجاوه، خاش و سوران با تغییر کاربری به طرح جهش مسکن اختصاص یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 100 هکتار از اراضی 6 شهر زاهدان، زابل، سراوان، میرجاوه، خاش و سوران با تغییر کاربری به طرح جهش مسکن اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطاء اله اکبری اظهار کرد: طرح جهش مسکن ضمن ایجاد اشتغال افزون بر 70 هزار نفر سبب فعال شدن سایر بخش های اقتصادی استان می شود.

وی ادامه داد: در این راستا تامین زمین های طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی مازاد دستگاه های اجرایی، اراضی نیازمند تغییر کاربری در کمیسیون های ماده پنج، اراضی نیازمند الحاق به محدوده شهری و اراضی برای شهرک سازی جهت رفع نیاز سالانه به مسکن مورد توجه قرار گرفته و در شورای مسکن استان مصوب شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل همسو با سیاست های وزارت راه و شهرسازی بخش قابل توجهی از زمین های احداث واحدهای مسکونی این پروژه مهم ملی را در استان تامین نموده است و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله طرح با قوت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 100 هکتار اراضی شهرهای شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن

اختصاص بیش از 100 هکتار اراضی شهرهای شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن