مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-27حوادث

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 15 حادثه طی یک هفته گذشته


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 15 مورد حادثه در یک هفته گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 15 مورد حادثه در یک هفته گذشته خبر داد.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه 6 آذر با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 15 مورد حادثه امدادرسانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 12 مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده ای، یک مورد حضوری، یک مورد شهری و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مأموریت ها به 55 حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: 47 نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، چهار مورد در حادثه سیل و آبگرفتگی، سه مورد به صورت حضوری و یک نفر در محدوده شهری خدمات گرفته اند.

وی با بیان اینکه در این مدت عملیات رهاسازی برای شش مورد حاثه جاده ای توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، اظهار کرد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات، یک ساعت و 30 دقیقه بوده است.

رضایی با بیان اینکه 46 نیروی عملیاتی در قالب 20 تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین 19 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 15 حادثه طی یک هفته گذشته

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 15 حادثه طی یک هفته گذشته