مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-27بين الملل

سوءاستفاده کوشنر از روابط با کشورهای عربی برای جذب سرمایه شرکتش


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد، «جارد کوشنر» داماد دونالد ترامپ از برخی از ارتباطاتش با کشورهای عربی که در دوران ریاست جمهوری ترامپ ایجاد کرده بود، - روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد، جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ از برخی از ارتباطاتش با کشورهای عربی که در دوران ریاست جمهوری ترامپ ایجاد کرده بود، برای جذب سرمایه گذاری شرکت جدیدی استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود آورده است، جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا با مسئولانی از عربستان، قطر، امارات و سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای جذب سرمایه برای شرکت تازه تاسیسش به نام افینیتی پارتنر (Affinity Partner) ارتباط برقرار کرده است.

این روزنامه همچنین نوشت، اما ظاهر امر نشان می دهد که جارد کوشنر به عنوان مدیر سابق دفتر نوآوری آمریکا و مشاور ارشد ترامپ به طور کامل در تلاش هایش برای جمع آوری مبلغی به اندازه چندین میلیارد دلار تا اوایل سال آتی میلادی موفق نبوده است.

همچنین گزاش شده است که حاکمان قطر و امارات از سرمایه گذاری در این شرکت جدید متعلق به جارد کوشنر سر باز زدند.

گرچه ظاهر امر نشان می دهد که کوشنر جوان توانسته به جذب سرمایه از عربستان و صندوق سرمایه گذاری عمومی 450 میلیارد دلاری این کشور موفق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده کوشنر از روابط با کشورهای عربی برای جذب سرمایه شرکتش

سوءاستفاده کوشنر از روابط با کشورهای عربی برای جذب سرمایه شرکتش