مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-27اقتصادي

واکاوی یک ویدئو درباره روش عجیب پولدارشدن


یک روان شناس و مدرس دانشگاه به واکاوی روانشناسانه ویدئویی پرداخت که در روزهای اخیر درباره یک روش عجیب پولدارشدن منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی سودآوری در روزنامه خراسان نوشت: در ویدئوی منتشر شده یکی از فعالان حوزه انگیزشی که در حال آموزش راه های جذب ثروت به دنبال کنندگان اینستاگرامی اش است، او یک تراول 50 هزار تومانی در دست دارد، روی آن کمی دارچین می ریزد و می گوید: روز اول هر ماه، یک مقدار پودر دارچین را روی اسکناس کف دست تان بریزید.

طبق روش هواپونوپونو هفت بار روی دارچین بگویید: متاسفم، مرا ببخش، دوستت دارم، ازت ممنونم ، حالا که دارچین شما پاک سازی شده، به سمت در ورودی منزل تان بروید و برای ایجاد ثروت، دارچین را فوت کنید.

بعدش بگویید، فراوانی بپاشد، فراوانی بپاشد، فراوانی بپاشد.

این روش بسیار موثر است.

با انجام این کار، شما نشان می دهید که آماده کسب ثروت در ماه جدید و نو هستید چون دارچین ارتعاش فوق العاده بالایی برای کسب ثروت و موفقیت دارد! احتمالا برای تان این سوال پیش آمده که چه افرادی چنین توصیه هایی را اجرا می کنند و آیا انجام این کارها، آسیب های روان شناختی دارد یا نه؟ از قرار دادن کارت بانکی در زاویه خاص تا طلسم مدیر نشدن ! ویدئوی ارتعاش دارچین برای پولدار شدن که این روزها پربازدید شده، چند نفر از مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی یک ویدئو درباره روش عجیب پولدارشدن

واکاوی یک ویدئو درباره روش عجیب پولدارشدن