مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-27سياسي

آغاز توزیع 4 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجان/توزیع 113 ویلچر


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام زنجان گفت: ششیمن مرحله رزمایش همدلی احسان با توزیع حدود 4 هزار بسته معیشتی به همراه بسته های بهداشتی و 113 ویلچر در زنجان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یحیی سلیمانی در حاشیه آغاز مراسم ششیمن مرحله رزمایش همدلی احسان در زنجان با بیان اینکه در این مرحله حدود 4 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع می شود، اظهار داشت: در این مرحله همچنین حدود 20 تن گوشت قرمز گوسفندی نیز در بین محرومان و نیازمندان توزیع می شود.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام زنجان با بیان اینکه هر بسته معیشتی در حدود 350 هزار تومان ارزش دارد، افزود: این بسته ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله همچنین 27 هزار ویلچر مخصوص معلولان نیز در سراسر کشور توزیع می شود، افزود: سهم استان زنجان طبق آمار بهزیستی 113 ویلچر است.

سلیمانی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر ویلچر در حدود 6 میلیون تومان است، اظهار داشت در کل برای ویلچرهای توزیع در استان چیزی حدود 700 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام زنجان با بیان اینکه کمک های ستاد اجرایی فرمان امام همچنان ادامه دار، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خود را در کنار مردم می داند و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 4 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجان/توزیع 113 ویلچر

آغاز توزیع 4 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجان/توزیع 113 ویلچر