مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-27اقتصادي

افزایش تخصیص ارز مسافرتی و آموزشی به 2200 یورو + شرایط تخصیص


درحالیکه در روزهای اخیر نابه سامانی هایی در بازار ارز به دلیل شکل گیری صف مقابل صرافی ها برای دریافت سهمیه 2200 ارز شکل گرفت، بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه صرافی های کشور ابلاغ کرده است، - افزایش تخصیص ارز مسافرتی و آموزشی به 2200 یورو + شرایط تخصیص درحالیکه در روزهای اخیر نابه سامانی هایی در بازار ارز به دلیل شکل گیری صف مقابل صرافی ها برای دریافت سهمیه 2200 ارز شکل گرفت، بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه صرافی های کشور ابلاغ کرده است، ضمن تأکید بر تداوم روند تخصیص ارز بصورت اسکناس با مصارف خدماتی 25 گانه، از شبکه صرافی های کشور خواسته است درصورتیکه متقاضیان درخواست خرید ارز برای مصارفی، بجز مصارف تعریف شده در فهرست مذکور دارند، به بانک مرکزی اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر صف های طولانی در بازار ارز مقابل صرافی ها شکل گرفت که دلیل آن تخصیص 2200 سهمیه ارزی به هر کارت ملی و اختلاف قیمت ارز در صرافی ها و بازار آزاد بود.

این موضوع، زمانی خطرناک شد که عده ای ارزهای خریداری شده از صرافی ها را در بازار آزاد فروختند و اختلاف قیمت ارز در صرافی ها و بازار آزاد موجب شد برخی دلالان از این محل سود ببرند.

بدین منظور از آنجا که در پی تحریم ها، کشور راه سختی برای درآمدهای ارزی دارد و منابع ارزی موجود نیز بسیار ارزشمند هستند، موجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخصیص ارز مسافرتی و آموزشی به 2200 یورو + شرایط تخصیص

افزایش تخصیص ارز مسافرتی و آموزشی به 2200 یورو + شرایط تخصیص