مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-27پزشكي

9 بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، 9بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان های این دانشگاه بستری شدند.

- کامران قدس در گفتگو با در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دامغان و سمنان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به 10 هزار و 588 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه 38 هزار و 599 بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 9 هزار و 466 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است در نتیجه در سراسر استان سمنان دو شهرستان دامغان، شاهرود در وضعیت نارنجی و شکننده کرونایی، مهدی شهر و سرخه، سمنان و گرمسار در وضعیت زرد و آرادان و میامی در شرایط آبی کرونایی از لحاظ رنگ بندی و محدودیت ها قرار دارند و نگرانی امروز مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان، کاهش استفاده از ماسک و پروتکل ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند

9 بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند