مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27اقتصادي

ضرورت تسریع در اجرای ابلاغیه تسهیل تجارت


با توجه به رویکردهای بانک مرکزی در سال های اخیر نسبت به صادرات، صادرات با لطمات زیادی مواجه شد اما امیدواریم در دوره جدید این مشکلات حل شود.

- ، مسعود خوانساری امروز در نشست صبحانه کاری نمایندگان تشکل های بخش خصوصی با رییس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: بزرگترین دغدغه کشور صادرات است و اگر بحث صادرات را حل کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از جمله کسری بودجه و تورم، افزود: با توجه به این مشکلات امروز تنها راه نجات اقتصاد کشور صادرات غیرنفتی است.

وی افزود: با توجه به رویکردهای بانک مرکزی در سال های اخیر نسبت به صادرات، صادرات با لطمات زیادی مواجه شد و صادرکنندگان با چالش های بسیاری مواجه بوده اند، اما امیدواریم در دوره جدید و در دولت سیزدهم با شناخت دقیق وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از بحث صادرات، این مشکلات حل شود.

ضرورت تسریع در اجرای ابلاغیه تسهیل تجارت در ادامه این نشست، محمد لاهوتی رییس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: دو ماه از ابلاغِ ابلاغیه تسهیل تجاری معاون اقتصادی رییس جمهور گذشته اما هنوز این ابلاغیه عملیاتی نشده است.

این در حالی است که اگر قرار است صادرات هر کالایی ممنوع شود باید حداقل سه ماه قبل اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اجرای ابلاغیه تسهیل تجارت

ضرورت تسریع در اجرای ابلاغیه تسهیل تجارت