مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27سياسي

صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی خبرداد.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی خبرداد.

  علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دستورالعمل راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری، اظهارکرد: این دستورالعمل چندی پیش از سوی وزارت میراث فرهنگی ابلاغ شد و به دنبال آن فراخوانی را در سطح استان دادیم.

وی ادامه داد: براین اساس نشستی را به منظور بررسی طرح های ارائه شده برگزار کردیم که در نهایت منجر به تصویب و صدور مجوز برای یکی از این طرح ها شد که قرار است در قالب وب سایت و اپلیکیشن راه اندازی شود.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در این وب سایت و اپلیکیشن معرفی کاملی از ظرفیت های گردشگری و زیرساختی کرمانشاه به گردشگران ارائه می شود، عنوان کرد: تمام جاذبه های گردشگری استان در حوزه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خوراک و .

در اپلیکیشنی که طراحی خواهد شد، به زبان های فارسی و انگلیسی معرفی می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری، زیرساخت های استان نیز همچون مراکز اقامتی، مراکز درمانی، مراکز خرید، رستوران ها و پارکینگ ها نیز به گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی

صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی