مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27اقتصادي

فروش چهره برای قرار گرفتن روی ربات ها!


یک شرکت فناوری به هر داوطلبی که حاضر باشد چهره خود را برای تعبیه روی ربات هایی که تا سال 2023 در هتل ها، مراکز خرید و فرودگاه ها به کار گرفته خواهند شد، - بفروشد، 150 هزار پوند پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت پروموبات (Promobot) یک شرکت سازنده ربات مستقر در نیویورک آمریکا است که به ساخت ربات های انسان نما با شکل و شمایلی طبیعی و واقعی و شاید حتی ترسناک مشهور است.

این شرکت اکنون به دنبال فردی است که چهره ای مهربان و دوستانه دارند تا با خریداری حق امتیاز چهره این افراد، از آن در ربات ها استفاده نماید.

این شرکت مبلغ 150 هزار پوند معادل 200 هزار دلار را به هر داوطلب شجاعی که حاضر باشد برای همیشه حق استفاده از چهره خود را بفروشد، پرداخت می کند.

ایده قرض دادن یا فروختن چهره خود به یک ربات ممکن است شبیه به داستان یک قسمت از سریال آینه سیاه (Black Mirror) باشد، اما به زودی می تواند به واقعیت تبدیل شود، چرا که شرکت پروموبات به دنبال چهره هایی برای ربات های انسان نمای بعدی خود است که از سال 2023 در هتل ها، مراکز خرید و فرودگاه ها مشغول به کار خواهند شد.

ربات های این شرکت در حال حاضر در 43 کشور مورد استفاده قرار می گیرند و در طیف وسیعی از نقش ها از جمله مدیر، سخنران، مشاور، راهنما و دربان کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش چهره برای قرار گرفتن روی ربات ها!

فروش چهره برای قرار گرفتن روی ربات ها!