مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-27بين الملل

اتحادیه اروپا: تخریب منازل فلسطینیان چشم انداز صلح را نابود می کند


اتحادیه اروپا اعلام کرد، عملیات تخریب منازل و تأسیسات فلسطینی توسط مقامات رژیم صهیونیستی طبق قوانین بین المللی غیرقانونی است و به صورت چشمگیری چشم اندازهای صلح را از بین می برد.

- اتحادیه اروپا اعلام کرد، عملیات تخریب منازل و تأسیسات فلسطینی توسط مقامات رژیم صهیونیستی طبق قوانین بین المللی غیرقانونی است و به صورت چشمگیری چشم اندازهای صلح را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، اتحادیه اروپا با انتشار توییتی خواستار توقف عملیات تخریب و هرگونه اقدام غیرقانونی دیگر شد که فلسطینیان را مجبور به ترک منازلشان می کند.

اتحادیه اروپا اعلام کرد، پس از تخریب منازل در یک روز، آغل حیوانات، ساختمان های در حال ساخت و یک جاده و مصادره چندین چادر و املاک خصوصی در مناطق شهر قدس، الخلیل، رام الله و نابلس توسط مقامات رژیم صهیونیستی در 23 نوامبر ، 22 فلسطینی از جمله 15 کودک منازل خود را از دست دادند.

اتحادیه اروپا همچنین تاکید کرد، روند تخریب منازل و تأسیسات فلسطینی و تصرف آنها در 9 ماه نخست سال جاری میلادی 21 درصد در مقایسه با همین دوره در سال 2020 افزایش یافته است و این امر منجر به افزایش 28 درصدی تعداد فلسطینیانی شد که مجبور به ترک محل سکونت خود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: تخریب منازل فلسطینیان چشم انداز صلح را نابود می کند

اتحادیه اروپا: تخریب منازل فلسطینیان چشم انداز صلح را نابود می کند