مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-27پزشكي

14 شهرستان گیلان آبی شدند/ 3 شهر در وضعیت زرد


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 14 شهرستان استان در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: سه شهرستان همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.

- ، آبتین حیدرزاده صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت 14 شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته شهرستان قرمز و نارنجی در استان گیلان نداشته ایم، افزود: هم اکنون تنها سه شهرستان آستارا، رودبار و رضوانشهر در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه با وجود روند کاهشی کرونا در استان اما وضعیت همچنان شکننده است، اضافه کرد: رعایت دستور العمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک باید همانند گذشته با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون در استان گیلان و با بیان اینکه تاکنون بیش از 93 درصد گیلانی ها دُز نخست واکسن را تزریق کرده اند، تصریح کرد: بیش از 78 درصد شهروندان گیلانی نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.

حیدرزاده با بیان اینکه شهروندان باید به تزریق واکسن توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: واکسیناسیون در کنار رعایت دستور العمل ها ایمنی را بیشتر و موارد ابتلاء، بستری و فوتی های ناشی از کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 شهرستان گیلان آبی شدند/ 3 شهر در وضعیت زرد

14 شهرستان گیلان آبی شدند/ 3 شهر در وضعیت زرد