مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-27سياسي

گسترش همکاری دانشگاه امیرکبیر با سازمان صنایع هوایی


تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی با هدف توسعه همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی و همچنین حمایت از ایده های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن قدسی پور، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم امضای این تفاهمنامه همکاری با بیان این که دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی لازم است با تعامل قوی راه حل های موردنیاز برای رفع نیازهای کشور را ایجاد کنند، گفت: برای اینکه بتوانیم نگاه به داخل کشور داشته باشیم و از نیروهای متخصص داخلی استفاده کنیم، نیاز است این موضوع از توجه به دانشگاه ها آغاز شود.

وی با بیان اینکه در دانشگاه های کشور نیروهای متخصص خوش فکر و با استعداد بسیار زیاد است، تاکید کرد: باید دستگاه های اجرایی نیازهای خود را به دانشگاه ارائه کنند و دانشگاه ها براساس پتانسیل خود این نیازها را مرتفع کنند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه اکنون زیرساخت های بسیار خوبی در کشور فراهم شده است، افزود: شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و مؤسسات پژوهشی و دانشگاه ها زیرساخت های کشور بشمار می روند که می توانند بسیاری از نیازهای کشور را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دانشگاه امیرکبیر با سازمان صنایع هوایی

گسترش همکاری دانشگاه امیرکبیر با سازمان صنایع هوایی