مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-27بين الملل

مالی: کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگشت به برجام را ضروری می دانند


نماینده آمریکا در امور ایران با بیان اینکه تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس حامی برجام هستند، گفت: ما دیپلماسی را ترجیح می دهیم.

- نماینده آمریکا در امور ایران با بیان اینکه تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس حامی برجام هستند، گفت: ما دیپلماسی را ترجیح می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که به تازگی به کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کرده بود در گفت وگو با رادیو ان.

پی.

آر مواضع این کشورها در قبال برجام و مذاکرات بر سر احیای این توافق را این گونه تشریح کرد: آنها می گویند که دو مسیر پیش رو وجود دارد؛ اول اینکه برجام بازگردانده شود سپس کشورهای منطقه خلیج (فارس) آماده توسعه روابط دیپلماتیک و اقتصادی خود با تهران هستند.

وی ادامه داد: چیزی که آنها می گویند می خواهند انجام دهند این است که منطقه را به لحاظ اقتصادی و دیپلماتیک ارتقا دهند.

اما اگر (ایران) به توافق بازنگردد و به توسعه برنامه هسته ای اش ادامه دهد، در آن صورت این پنجره بسته و ایران به دلیل بحران عدم اشاعه تبدیل خواهد شد.

مالی با تکرار ادعاهای خصمانه واشنگتن و متحدان منطقه ای اش علیه کشورمان افزود: من نمی گویم که آنها عاشق برجام هستند اما اکنون این حقیقت را دریافته اند که جایگزین برجام این است که هیچ توافقی وجود نداشته باشد و یا اینکه آمریکا جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالی: کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگشت به برجام را ضروری می دانند

مالی: کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگشت به برجام را ضروری می دانند