مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-27ورزشي

رقابت 100بانوی ابرکوهی در جشنواره فرهنگی ورزشی هفته بسیج


جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار و طی آن 100 ورزشکار در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

- ایسنا/یزد جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار و طی آن 100 ورزشکار در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

لیلا حسینی مسئول ورزش بانوان شهرستان ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی والیبال، بدمینتون، همگانی و انجمن های ورزشی و ناحیه مقاومت بسیج، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ابرکوه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره تعداد 100 ورزشکار در رده سنی آزاد در آیتم های پنجه زدن والیبال، ضربه زدن با راکت بدمینتون به توپ، دوی سرعت و دارت در قالب تیم های چهار نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسینی خاطرنشان کرد: در خاتمه این رقابت ها، فاطمه حاتمی زاده ، مائده فلاح زاده ، ریحانه حاتمی زاده و زینب صالحی در آیتم های مذکور صاحب مقام های نخست شدند.

وی تصریح کرد: نازنین فاطمه ستار ، فاطمه فلاح زاده ، ریحانه عادل و محدثه عسکریان نیز در جایگاه دوم قرار گرفته و زهره فلاح زاده ، صفیه فلاح زاده ، فاطمه حیاتی زاده و زهره فلاح زاده نیز صاحب مقام های سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 100بانوی ابرکوهی در جشنواره فرهنگی ورزشی هفته بسیج

رقابت 100بانوی ابرکوهی در جشنواره فرهنگی ورزشی هفته بسیج