مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-27اقتصادي

اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ابرکوه


به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در ابرکوه گشایش یافت و در حاشیه این نمایشگاه پنج سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند شهرستان اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، به منظور گرامیداشت هفته بسیج، به همت بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و انجمن سرو نگین بی همتای کویر، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) دایر شد.

در این نمایشگاه 30 غرقه شامل صنایع دستی، صنایع بافتنی، فرآورده های لبنی محلی، پخت نان محلی، ترشیجات و خشکبار، سبزیجات خشک و گیاهان دارویی با هدف معرفی و حمایت از مشاغل خانگی برپا شده است.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در حاشیه این نمایشگاه و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رزمایش کمک های مؤمنانه در قالب تهیه بسته های معیشتی و تأمین پنج سری جهیزیه برای زوج های یتیم و نیازمند ساکن روستا و شهر ابرکوه صورت گرفت.

رحیمه اسحاقی ارزش اقلام تهیه شده برای نوعروسان را یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، فرش، جاروبرقی، پلو پز، سرویس چینی، سرویس قابلمه، پتو، بخاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ابرکوه

اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ابرکوه