مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-27اقتصادي

باید از منابع تجدید پذیر بیشتر استفاده شود


با توجه به شرایط خشکسالی باید از منابع تجدید پذیر بیشتر بهره برده و از پساب تصفیه خانه های فاضلاب استفاده کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با توجه به شرایط خشکسالی باید از منابع تجدید پذیر بیشتر بهره برده و از پساب تصفیه خانه های فاضلاب استفاده کرد.

علیرضا تخت شاهی در آیین اختتامیه سامانه های سطوح آبگیر باران با تأکید بر ضرورت عمیق تر کردن ارتباط میان صنعت و دانشگاه با توجه به ظرفیت های علمی دانشگاه ها اظهار کرد: شرکت آبفا با عنایت به پتانسیل هایی که بویژه در زمینه های کنترل کیفی و آزمایشگاه های مرجع دارد، می تواند این ارتباط را بیشتر کرده و موجب افزایش بهره وری شود.

وی با بیان اینکه نگاه من به این کنفرانس بیشتر ناظر بر بهره وری و داشتن خروجی کاربردی است، با اشاره به وضعیت آبی استان و اثرگذاری خشکسالی ها در این حوزه گفت: با توجه به این مشکلات لازم است به سمت استفاده از منابع تجدپذیر برویم.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در این خصوص آبفا نیز حرکت های خوبی را آغاز و اجرا کرده که از جمله آنها استفاده از پساب تصفیه خانه های فاضلاب و بهره گیری از انرژی های خورشیدی در تأسیسات شرکت است.

مهندس تخت شاهی تصریح کرد: انتظاری که از مراکز علمی و دانشگاهی وجود دارد این است که در زمینه انرژی های تجدیدپذیر بیشتر کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از منابع تجدید پذیر بیشتر استفاده شود

باید از منابع تجدید پذیر بیشتر استفاده شود