مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-27سياسي

سلیمی: خسارت کرسنت 6 برابر خسارتی است که بابک زنجانی به کشور زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات قرارداد کرسنت به کشور گفت: - عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه خسارات قرارداد کرسنت 6 برابر خسارت بابک زنجانی به کشور است، گفت: عدم سرمایه گذاری آقای زنگنه در بهره برداری از چاه های نفت و گاز ما را امروز در تولید نفت و گاز با مشکلات جدی مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات قرارداد کرسنت به کشور گفت: خسارات قرارداد کرسنت به کشور 6 برابر خساراتی است که بابک زنجانی به کشور وارد کرده است.

وی افزود: جدا از قرارداد کرسنت در قرارداد وزارت نفت با شرکت توتال برای اکتشاف و حفاری در قالب قرارداد های IPC مفاسد و تخلفاتی اتفاق افتاده که در آن زمان با توجیه محرمانه بودن، دولت وقت از انتشار اطلاعات مربوط به این قرارداد ها خودداری کرد، اما مجلس یازدهم به جد پیگیر محتوا و تخلفات صورت گرفته در قالب این قرارداد ها است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای زنگنه در طول مدت وزارت خود حتی یک پالایشگاه کلنگ نزده است که این کار وی خسارت سنگینی به کشور وارد کرد و این موضوع غیر از آن است که آقای زنگنه در حوزه بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: خسارت کرسنت 6 برابر خسارتی است که بابک زنجانی به کشور زد

سلیمی: خسارت کرسنت 6 برابر خسارتی است که بابک زنجانی به کشور زد