مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-27سياسي

پویش بذرکاری در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مشارکت های مردمی برای بذرکاری در جنگل های استان گفت: طرح بذرکاری جنگل های استان روز دهم آذر همزمان با سراسر کشور در جنگل های استان اجرا می شود.

- غلامحسین حکمتیان اصل در جمع خبرنگاران افزود: در این پویش که با مشارکت هییت کوهنوردی استان و شهرستانها، گروه های کوهنوردی سازمان های مردم نهاد، دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی، همراهی و همکاری شورای اسلامی روستاها، مردم، جوامع محلی، مسئولین دولتی و باهدف حفظ و احیا جنگل ها و مراتع اجرا می شود یکهزار و350 هکتار بذر پاشی و 40 هکتار بذرکاری انجام می شود.

وی مشارکت مردمی در احیای جنگل های استان را با توجه به افزایش جهانی گرمای کره زمین، تغییر اقلیم و خشکسالی های پی در پی ، اقدامات مخرب انسانی، چرای دام بسیار مهم دانست و اظهار کرد: توانسته ایم در اجرای طرح های جنگلیاری مشارکتی ضمن فرهنگ سازی و تشویق مردم نسبت به حفظ و احیای عرصه های منابع طبیعی، به نوعی به مردم آگاهی دهیم که در این کار خیر سهیم شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بذر مورد نیاز این طرح تامین و بین اداره های منابع طبیعی شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش بذرکاری در کهگیلویه و بویراحمد

پویش بذرکاری در کهگیلویه و بویراحمد