مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-27اجتماعي

مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس سراسر کشور برگزار می شود


بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با همت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در روز دوشنبه، 8 آذر به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با همت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در روز دوشنبه، 8 آذر به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست وسومین مانور زلزله و ایمنی در روز دوشنبه 8 آذرماه با پخش آژیر زلزله از رادیو ایران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مانور همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی کشور در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، با مشارکت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، سازمان دانش آموزی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان جوانان و سازمان امداد و نجات، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برنامه ریزی و اجرا می شود.

در سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، تغییراتی در روند اجرای مانور ایجاد شد.

امسال نیز به دلیل ادامه شرایط پاندمی پیش بینی های لازم در برنامه های اجرایی صورت گرفته است و مانور امسال با شعار آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس سراسر کشور برگزار می شود

مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس سراسر کشور برگزار می شود