مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-27بين الملل

آمریکا: تمام گزینه ها درباره حضور نظامی روسیه در مرز اوکراین روی میز است


دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور اروپایی گفت، تمام گزینه ها برای چگونگی واکنش به تجمع بزرگ و غیرعادی نیروهای روس در مرز اوکراین روی میز است و ناتو پس از رایزنی ها اقدامات بعدی را مشخص می کند.

- دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور اروپایی گفت، تمام گزینه ها برای چگونگی واکنش به تجمع "بزرگ و غیرعادی" نیروهای روس در مرز اوکراین روی میز است و ناتو پس از رایزنی ها اقدامات بعدی را مشخص می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کارن دونفراید معاون اروپایی و اوراسیایی وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس تلفنی به خبرنگاران گفت: همانطور که می توانید درک کنید، تمام گزینه ها روی میز است و جعبه ابزاری هست که شامل طیفی از گزینه ها می شود.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با ابراز نگرانی درباره اوضاع اوکراین، حمایت واشنگتن از تمامیت ارضی اوکراین را تکرار و تاکید کرد که به احتمال زیاد با ولودیمیر زلنسکی و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری اوکراین و روسیه گفت وگو خواهد کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می شوند که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به زودی عازم لتونی و سوئد می شود تا در نشست های ناتو و سازمان امنیت و همکاری اروپا شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تمام گزینه ها درباره حضور نظامی روسیه در مرز اوکراین روی میز است

آمریکا: تمام گزینه ها درباره حضور نظامی روسیه در مرز اوکراین روی میز است