مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-27اقتصادي

بهره وری منابع انسانی کلید حل موانع تولید است


منابع انسانی اصلی ترین مولفه بهره وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد بوده و پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آنها در راستای شد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: منابع انسانی اصلی ترین مولفه بهره وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد بوده و پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آنها در راستای شد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

حمید حاجی زاد منصور در نشست کاری با کارکنان در محل سالن های تولید و مونتاژ این مجموعه صنعتی در ارتباط با مسائل کارکنان گفت: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی، حل و فصل شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال پرداخت می شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تاکنون، کارکنان معوقات حقوق نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز در بخشی از سخنان خود نیز گفت: با تلاش و همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه های لازم، طرح طبقه بندی کارکنان با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجرا شده و ما به التفاوت اجرای این طرح از اول سال 1400 محاسبه و در عرض چهار ماه باقی مانده سال به حساب کارکنان وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری منابع انسانی کلید حل موانع تولید است

بهره وری منابع انسانی کلید حل موانع تولید است