مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-27سياسي

پایان رزمایش گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح+تصاویر


رزمایش گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح با اجرای برنامه های مختلف نظامی، فرهنگی و عقیدتی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت رزمایش تاکتیکی گردان های امام حسین (ع ) تیپ 48 فتح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت.

در همین خصوص جانشین فرمانده تیپ 48 فتح  گفت: تمرینات تاکتیکی گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح به مدت 3 روز با حضور 6 گردان بسیجی از 6 شهر استان در لنده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک شبانه، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند که این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  48 فتح استان برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی 100 درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور اظهار داشت: در این رزمایش گردانهای به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از 120 نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

برگزاری رزمایش گردان فاتحین تیپ 48 فتح و گردان 481 سپیدار در سرگچینه دشتروم علی برز درست فرمانده گردان فاتحین یاسوج در حاشیه این رزمایش گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رزمایش گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح+تصاویر

پایان رزمایش گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح+تصاویر