مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-27اقتصادي

کاهش 9 درصدی مرگ ناشی از حوادث کار در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در هفت ماهه امسال 63 نفر در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشت.

- علی عباسی با بیان اینکه از این موارد 46 نفر متاهل و مابقی مجرد هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با 32 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد، همچنین برق گرفتگی با 16 ، جسم سخت با 10 و سایر با 5 در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در هفت ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 15 مورد در خرداد ماه و کمترین آن با 6 مورد در مرداد ماه ثبت شده است .

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت شهرستان های ساری با 10 فوتی ، آمل با 7 و چالوس با 6 مورد بیشترین و شهرستان های رامسر ، فریدونکنار و میاندرود هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران،بر اساس گزارش در هفت ماهه امسال 577 نفر (577 مرد و ما بقی زن)مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درصدی مرگ ناشی از حوادث کار در مازندران

کاهش 9 درصدی مرگ ناشی از حوادث کار در مازندران