مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-27سياسي

تفکر بسیجی باید در دستگاه های اجرایی کشور نهادینه شود


تفکر بسیجی باید در دستگاه های اجرایی کشور نهادینه شود.

- آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه جمعه در همایش سنگرسازان بی سنگر که به منظور گرامیداشت شهدای جهاد شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شد، اظهار داشت: قدرت و اعتلای کنونی کشور مرهون بسیجیان و شهدایی است که دلاورمردانه در تمام عرصه های انقلاب حضور داشتند.

وی رزمندگان و شهدای جهاد سازندگی را به معنای تمام سنگرسازان بی سنگر دانست و ابراز داشت: حضور مهندسان جهادگر در هشت سال جنگ تحمیلی نتایج درخشانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی های رزمندگان در پی داشت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در جهادگران نهادینه شده بود، تصریح کرد: تفکر بسیجی باید در دستگاه های اجرایی کشور نهادینه شود.

وی یکی از نمودهای تفکر بسیجی را در برخورد رزمندگان با اسرای عراقی دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام تمام رفتار و گفتارهای خود را نشأت گرفته از دین مبین اسلام قرار داده بودند و از این رو به اصول و مبانی اسلامی و انسانی مقید بودند.

آیت الله سلیمانی شخصیت جهادگران در عرصه هشت سال دفاع مقدس را مملو از نور و راستی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات انجام شده توسط این رزمندگان در فهم افراد عوام نمی گنجید که این نشان از بزرگی فعالیت سنگرسازان بی سنگر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی باید در دستگاه های اجرایی کشور نهادینه شود

تفکر بسیجی باید در دستگاه های اجرایی کشور نهادینه شود