مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-27اجتماعي

تعطیلی برخی پایگاه های اورژانس تهران/ کمبود نیروی انسانی در اورژانس جدی است


در حال حاضر در 224 پایگاه اورژانس 1780 نیرو فعالیت می کنند؛ یعنی هر پایگاه حدودا دو نفر تکنسین اورژانس کم دارد که با این شرایط در حال حاضر حدود 500 نیرو کم داریم و فقط سعی می کنیم که پایگاه ها را سرپا نگه داریم.

- در حال حاضر در 224 پایگاه اورژانس 1780 نیرو فعالیت می کنند؛ یعنی هر پایگاه حدودا دو نفر تکنسین اورژانس کم دارد که با این شرایط در حال حاضر حدود 500 نیرو کم داریم و فقط سعی می کنیم که پایگاه ها را سرپا نگه داریم.

سرپرست مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در اورژانس پایتخت کاملا احساس می شود و به علت کمبود نیروی انسانی برخی از پایگاه ها تعطیل شده است، گفت: اگر در سال کمتر از 500 نیروی بومی برای تهران تربیت کنیم مطمئنا دو یا سه سال بعد به بن بست بسیار جدی خواهیم رسید.

دکتر یحیی صالح طبری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کمبود نیروی انسانی این سازمان اظهار کرد: روزی که بنده مسئولیت اورژانس تهران را پذیرفتم ابتدا به موضوع کمبود نیروی انسانی پرداختم.

وی با بیان اینکه جزء تشکیل دهنده و مهم اورژانس نیروی انسانی آن است، گفت: بدون حضور نیروی انسانی کار اورژانس انجام نمی شود.

برای اینکه چراغ یک پایگاه 24 ساعته روشن باشد و بتواند خدمات ارائه دهد، بدون اجرای قانون بهره وری، به 9 نفر پرسنل عملیاتی نیاز است و اگر بخواهیم قانون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی پایگاه های اورژانس تهران/ کمبود نیروی انسانی در اورژانس جدی است

تعطیلی برخی پایگاه های اورژانس تهران/ کمبود نیروی انسانی در اورژانس جدی است