مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-27سياسي

افزایش تعارضات خانوادگی سبب افزایش استرس در جوانان می شود


افزایش تعارضات خانوادگی و چالش های روابط بین والدین موجب افزایش استرس و فشار بیشتر در جوانان و نهایتا گرایش آنان به اعتیاد می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: افزایش تعارضات خانوادگی و چالش های روابط بین والدین موجب افزایش استرس و فشار بیشتر در جوانان و نهایتا گرایش آنان به اعتیاد می شود.

کرم یاری بیان کرد: اعتیاد بلایی است که مختص قشر خاصی از جامعه نیست و فقیر و غنی، زن و مرد، کهنسال، بزرگسال، جوان و نوجوان و با سواد و بی سواد را درگیر خود می کند.

وی اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد تنها مربوط به دستگاه خاصی نیست و تمام دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند و در این زمینه همکاری و هم افزایی داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی گفت: شکنندگی بانوان در زمینه اعتیاد بیشتر از مردان است و افزایش تعارضات خانوادگی و چالش های روابط بین والدین موجب افزایش استرس و فشار بیشتر در جوانان و نهایتا گرایش آنان به اعتیاد می شود.

وی به نقش مهم و کلیدی رسانه ها در حوزه پیشگیری از مواد مخدر اشاره کرد و افزود: رسانه ملی و اصحاب رسانه می توانند با آموزش های لازم و اطلاع رسانی به والدین در پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعارضات خانوادگی سبب افزایش استرس در جوانان می شود

افزایش تعارضات خانوادگی سبب افزایش استرس در جوانان می شود