مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 01:052021-11-26اقتصادي

تداوم یکه تازی «گیلان» در واکسیناسیون کرونا و وضعیت نگران کننده 5 استان در قعر جدول


سه استان دیگر هم در این وضعیت فاجعه بار قم و سیستان وبلوچستان را همراهی می کنند؛ استان هایی که به وضوح از دیگر مناطق کشور در واکسیناسیون عقب ترند و لازم است برای جبران عقب افتادگی شان، - شمار واکسن های تزریق شده در کشورمان در حالی از مرز یکصد و چهار میلیون دوز گذشته که کماکان وضعیت وخیم واکسیناسیون در برخی استان ها ادامه دارد؛ استان هایی از جمله قم که در شاهراه ارتباطی شمار زیادی از استان هاست و می تواند زمینه ساز شیوع ویروس در مناطق وسیعی از کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر اساس آمار تفکیکی واکسیناسیون علیه کووید 19 در استان های کشورمان، تا ساعاتی پیش، بالغ بر 104 میلیون دوز انواع واکسن به گروه های مختلف واجد شرایط تزریق شده است که از این میزان، بالغ بر 57 میلیون دوز اول بوده و بیش از 46 میلیون دوز دوم یا به عبارت بهتر، تکمیل واکسیناسیون علیه این بیماری .

بیماری ای که عاملش نسل پنجم یا ششم ویروس کروناست که برخلاف همتایان ساده اش که عامل سرماخوردگی هستند عمل می کند و حتی از انواع پیشرفته کرونا که سندورم تنفسی حاد را موجب می شدند هم خطرناک تر، مسری تر و البته مرگبارتر است.

آن گونه که گزارش واکسیناسیون کووید 19 در کشورمان تا 5 آذرماه 1400 نشان می دهد، تا ساعاتی پیش 46 میلیون و 462 هزار و 413 تن از 67 میلیون و 790 هزار و 848 هزار شهروند بالای 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم یکه تازی «گیلان» در واکسیناسیون کرونا و وضعیت نگران کننده 5 استان در قعر جدول

تداوم یکه تازی «گیلان» در واکسیناسیون کرونا و وضعیت نگران کننده 5 استان در قعر جدول