مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-26سياسي

نان تحریم در تنور آشوب؛ چرا ضد انقلاب در آستانه مذاکرات تشنه اغتشاش است؟


کشورهای غربی و امپراطوری های رسانه ای وابسته به آنها به «آشوب» در داخل کشور نیاز دارند تا بتوانند در مذاکرات آن را به عنوان شاخصی از اثرگذاری تحریم ها معرفی کرده و سپس از آن به عنوان یک برگ چانه زنی برای تداوم جنگ اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کنند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس- شعار های هنجارشکنانه می دهند یا به اموال عمومی آسیب می زنند تا مطالبات مردم را ضد نظام جلوه دهند، این سناریوی تکرار شونده ضدانقلاب است.

در سال های گذشته کشور دست خوش مشکلاتی شده که مردم را آزرده خاطر کرده.

با این حال قاطبه مردم یا ترجیح داده اند مطالباتشان را در کف خیابان پیگیری نکنند و یا هنگامی که برای رساندن صدایشان به گوش مسئولین بالاجبار کف خیابان آمده اند دنبال برگزاری تجمعات مسالمت آمیزی برای پیگیری خواسته های صنفی بوده اند.

با این حال، یک روال قابل بررسی در چنین تجمعاتی این بوده که گروه های آشوب طلب بلافاصله به آنها ورود می کنند و با  سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و توسل به روش های خشونت آمیز سعی می کنند خواسته های مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کرده و آن را جریانی ضدنظام جلوه دهند.

  جدیدترین مورد از چنین روالی را می توان در تجمع کشاورزان اصفهان مشاهده کرد؛ این کشاورزان که از روزهای گذشته با پرپایی چادر در بستر خشک زاینده رود خواستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان تحریم در تنور آشوب؛ چرا ضد انقلاب در آستانه مذاکرات تشنه اغتشاش است؟

نان تحریم در تنور آشوب؛ چرا ضد انقلاب در آستانه مذاکرات تشنه اغتشاش است؟