مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 20:402021-11-26فرهنگي

غلامرضا نیکخواه: مشکلی با مهران مدیری ندارم


غلامرضا نیکخواه، هنرمندی که اغلب او را در قاب سریال های طنز دیده ایم، در زمینه پرداخت حرفه ای به مقوله کمدی در تلویزیون معتقد است: وقتش رسیده تلویزیون کمی انعطاف نشان بدهد و خودش را تغییر بدهد، - نه اینکه روز از نو روزی از نو باشد.

این بازیگر که مدتی است در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد، در گفت وگو با ایسنا درباره پیشنهادهایش به تلویزیون در مقوله تولید کمدی، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر کارها در شبکه نمایش خانگی یا همان پلتفرم ها تولید می شود و با تلویزیون وارد یک رقابت شده است؛ البته ناگفته نماند که صداوسیما هم تا جایی که من اطلاع دارم مدتی است مشغول ساخت چندین سریال طنز شده است.

من اخیرا توفیق همکاری با تلویزیون را نداشتم و مدتی است در شبکه نمایش خانگی مشغول هستم ولی می دانم هم آن طرف کار طنز می سازند و هم شبکه نمایش خانگی طنز می سازد.

به نظرم اتفاق خوبی است و ان شاءالله کم کم تلویزیون بتواند دوباره مردم را با کارهای خوبش جذب کند.

غلامرضا نیکخواه و رضا عطاران در صحنه ای از سریال بزنگاه هرچه جلو می رویم سانسورها بیشتر می شود نیکخواه درباره اینکه به عنوان هنرمندی که سالهاست در عرصه طنز فعالیت دارد، مدیوم تلویزیون را بیشتر می پسندد یا شبکه نمایش خانگی؟ خاطرنشان کرد: مسلماً یکی از محاسن شبکه نمایش خانگی این است که آزادی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامرضا نیکخواه: مشکلی با مهران مدیری ندارم

غلامرضا نیکخواه: مشکلی با مهران مدیری ندارم