مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 19:552021-11-26فرهنگي

سهم اعتبار شهرستان ها بین مرکزنشینان تقسیم می شود


شهرستانی ها طعمه خوبی برای مرکزنشینان هستند چون به نام شهرستان ها از دولت اعتبار می گیرند ولی این اعتبارات در گردونه همان مرکزنشینان تقسیم و خرج می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک پیشکسوت هنرهای نمایشی گفت: شهرستانی ها طعمه خوبی برای مرکزنشینان هستند چون به نام شهرستان ها از دولت اعتبار می گیرند ولی این اعتبارات در گردونه همان مرکزنشینان تقسیم و خرج می شود.

محمد ناصری امروز در انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کاشمر در جمع اصحاب فرهنگ و هنر افزود: اعتبار سالانه اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر باوجود اینکه هشت انجمن وابسته داشته و باید پاسخگوی مطالبات مردم از نظر فرهنگی، هنری و اجتماعی باشد، 4 میلیون و 500 هزار تومان است که بخشی از آن هم زمان ثبت سندهای تخصیص اعتبار کسر می شود.

وی با اشاره به وضعیت بیمه های مستمری بگیران و پیشکسوتان هنرمند در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس قانون تامین اجتماعی هنرمندان زیر 45 سال می توانند بیمه شوند و باقی هنرمندان هم برای اینکه بتوانند از حمایت ها برخوردار باشند، باید به عنوان پیشکسوت بیمه شوند.

این پیشکسوت هنرهای نمایشی با بیان اینکه در حال حاضر میزان کمک به یک هنرمند تنها 250 هزار تومان است، تصریح کرد: هنرمندی که پا به سن گذاشته و کار دیگری نمی تواند انجام دهد و فرزندان بزرگ دارد، چگونه با 250 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اعتبار شهرستان ها بین مرکزنشینان تقسیم می شود

سهم اعتبار شهرستان ها بین مرکزنشینان تقسیم می شود