مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 19:502021-11-26ورزشي

نتایج نهایی هفته پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس + تصاویر


روز دوم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 56 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دومین روز هفته پنجم از سری رقابت های کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ثبت نام 60 راس اسب پیگیری شد که از این تعداد چهار رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و 56 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور یک هزار، یک هزار و 200 و یک هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات اسبدوانی در دور اول با شرکت اسب های +3 ساله ، ترکمن، کلاس چهار به مسافت 1 یک هزار و 200 متر آغاز شد که رامین قهرمانی با اسب گیلدا وحدانی زودتر از خط پایان گذشت و یاسر جرجانی با اسب پهلوان گز   و مهرداد خوجملی با اسب بانوی اودک به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.

دور دوم مسابقات اسب های +3 ساله، دوخون ، به مسافت یک هزار متر برگزار شد که کمال دلیجه عطا با اسب لاگرتا و نور محمد بهادر با اسب فنیکس و نیما اونق با اسب آرین مها سوم شد.

در دور سوم اسب های دو ساله، نژاد دوخون به مسافت یک هزار متر باهم رقابت داشتند که آق اویلی بشگرد با اسب حاجی بهرام ، جواد آچاک با اسب کینگ بابا و سراج الدین اندروا با اسب وین دنسر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی هفته پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس + تصاویر

نتایج نهایی هفته پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس + تصاویر