مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-26سياسي

رییس عقیدتی نزاجا: فرهنگ اسلامی با همکاری بسیج تقویت می شود


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: بسیجیان از جمله مددکاران همیشه حاضر در صحنه هستند که می شود با همکاری آنان به تقویت فرهنگ اسلامی و فرهنگ ناب بسیجی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام صالحی نسب عصر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان موفق  پایگاه های هفته بسیج یاد و خاطره شهدای بسیج به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بسیجیان از جمله مددکاران همیشه حاضر در صحنه هستند که می شود با همکاری آنان به تقویت فرهنگ اسلامی و فرهنگ ناب بسیجی پرداخت، افزود: پایگاه بسیج شهرک سازمانی هوانیروز کرمان به عنوان پرچم دار این موضوع است.

  وی با اشاره به درآمیختگی ویژگی های فرهنگ انتظار با شاخصه های معین شده برای بسیج از جمله اهمیت به معنویت، امید، هزینه کردن به معنای ایثار و فداکاری، اصلاح اخلاق و رفتار و احساس حضور اشاره کرد، بیان داشت: ویژگی های یک بسیجی واقعی با ویژگی یک منتظر امام زمان(عج) وجه اشتراک بسیار دارد.

  صالحی نسب با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در تغییر معادلات منطقه افزود: اولین راهبرد جمهوری اسلامی ایران تکیه بر عنصر مقاومت در برابر سوریه و مقاومت کشورهای مختلف که از ویژگی های ضد استکباری ایران در مقابل آمریکا استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عقیدتی نزاجا: فرهنگ اسلامی با همکاری بسیج تقویت می شود

رییس عقیدتی نزاجا: فرهنگ اسلامی با همکاری بسیج تقویت می شود